Anunt important! Incepand cu 11.01.2025 pana in 15.02.2025 magazinul nostru se afla in mentenanta generala!
In aceasta perioada activitatea de preluarea a comenzilor noi si a schimburilor de produse este suspendata!
Pentru retururi si suport ne puteti contacta la 0733.071.626
0
Coșul tău
Anunt important! Incepand cu 11.01.2025 pana in 15.02.2025 magazinul nostru se afla in mentenanta generala!
In aceasta perioada activitatea de preluarea a comenzilor noi si a schimburilor de produse este suspendata!
Pentru retururi si suport ne puteti contacta la 0733.071.626
0
Coșul tău

Politica de retur si detalii privind expedierea produselor

Produsele achizitionate la distanta (on-line) se pot returna conform OG 130/2000 in termen de maxim14 zile calendaristice (conform OG34/2014 )  de la primire ,fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, la adresa de pe awb, exclusiv prin FAN CURIER ,NU prin Posta Romana. Va vom inapoia contravaloarea produselor (mai putin taxele de livrare) in cel mult 14 zile calendaristice  de la data la care se primesc produsele returnate de la client. Contravaloarea marfii returnate va fi restituită prin transfer bancar. Pentru aceasta avem nevoie de: nume complet, IBAN si banca la care este deschis contul, precum si copie dupa factura fiscala (o atasati in colet alaturi de produsul returnat).

Produsul returnat trebuie sa fie nou, nepurtat, fara a fi deteriorat, utilizat sau parfumat, cu etichetele intacte si impreuna cu documentele care l-au insotit (factura). In caz contrar ne rezervam dreptul de a anula returul. Coletele retur nu trebuie sa aiba valoare ramburs, costul transportului fiind suportat integral de catre client. Adresa de livrare pentru retur va fi transmisa clientului prin email sau telefonic. Daca doriti sa schimbati marimea produsului sau sa-l inlocuiti cu un alt articol,disponibil pe stoc, va vom trimite produsele prin curier ,urmand ca dumneavoastra sa achitati taxele de curierat aferente, tur-retur.
Rambursarea produselor se poate face doar prin curier ( FAN COURIER) si nu prin intermediul Postei Romane.

Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului. Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat sau respectivul produs prezinta semne vizibile de deteriorare sau alte eventuale defecte, va rugam sa contactati echipa DaDa Style in cel mai scurt timp posibil, pentru a va trimite un nou produs sau a va returna contravaloarea respectivului articol comandat.Va rugam sa nu trimiteti produsele inainte de a completa formularul de retur si de a ne contacta telefonic la 0733.071.626.